onsdag den 10. juni 2015

Bestyrelsen :: Tina Mastek, Næstformand

da vi er en del, som er nye i bestyrelsen, tænkte vi, at vi skulle skrive lidt om os selv, så dem som ikke kender os så godt kan lære os lidt bedre at kende.


Jeg er født og opvokset i Nakskov, jeg har levet mit liv på Nakskov fjord og i de gamle vindblæste egetræs skove ved Vindeholme strand, som vender ud mod Østersøen.

Naturen har altid været en stor del af mig og er det stadig. Saltvandet er i mine årer og træerne i mine rødder, hvilket kommer til udtryk på de fleste af mine billeder.

Jeg har altid været kreativ på mine vægge der, hvor jeg har boet, men begyndte først at male på lærred i 2009. Det var i forbindelse med at forløb, hvor jeg fik muligheden for både at arbejde med glas og læder, samt at male.

2010 var året, hvor jeg kom med i CreaGive, som er en lokal kunstnerforening, med en masse dejlige mennesker, som giver mig inspiration og udfordringer, i kraft af vores årlige forårsudstilling.

--tina mastik
næstformand (forkvinde?) for creagive

Ingen kommentarer: