fredag den 14. august 2015

Bestyrelsen :: Ulla Madsen, bestyrelsesmedlem


Jeg født ind i et kreativt hjem, hvor der blev malet, tegnet, stoftrykket, lavet mosaik, træskæring, snedkereret møbler, blomsterbinding, sangskrivning, batik osv., så det ligger i generne at være skabende.



Jeg elsker former og farver i alle afarter - og har prøvet kræfter med alt lige fra løbebinding over batik, collage, keramik, broderi, sølvarbejde, fotografering til tegning og maling.


Jeg har en uddannelse som håndarbejdslærer, så jeg får også syet tasker, puder og en bluse i ny og næ.....og strikket og hæklet lidt.



Jeg bor i Øster Dørken, sammen med min mand og to teenage drenge....og bruge en del til som "taxachauffør" og i en skøn have.


Og så går jeg meget i genbrug ...... Elsker at få noget sjovt og spændende ud af gammel skrammel.

Ingen kommentarer: