torsdag den 11. juni 2015

Bestyrelsen :: Eva Sørensen, sekretær

da vi er en del, som er nye i bestyrelsen, tænkte vi, at vi skulle skrive lidt om os selv, så dem som ikke kender os så godt kan lære os lidt bedre at kende.


Jeg er sekretær i bestyrelsen på 4 år, hvilket er lige så længe, som jeg har været med i foreningen, og faktisk lige så længe, som jeg har forsøgt mig ud i malerkunsten. - Så jeg er altså stadig total nybegynder, - men det synes jeg nu ikke gør noget. Et sted skal man jo starte.

Jeg forsøger mig med akrylmaling og lidt akvarel, og jeg kan rigtig godt lide at lege med collager og lag-på-lag-billeder. Croquis er også spændende og udfordrende.

I den daglige/ugentlige male-komsammen er jeg ikke aktiv, jeg er ikke så god til at komme af sted om aftenen, og da jeg har skiftende arbejdstider på Falcks Europavagtcentral i Vejle, kan jeg ikke følge en fast ugentlig rutine. Jeg har mulighed for at male lidt derhjemme, og det hygger jeg mig med.

Derimod deltager jeg hjertens gerne i foreningens kurser og arrangementer, dels for det hyggelige og inspirerende samværs skyld og dels for at suge til mig af teknikker osv.

Jeg bor i Gadbjerg og har to voksne børn, svigerbørn og to børnebørn. Jeg låner af og til den ældste på 4 til en hyggelig maledag, hvor vi leger med farver, papir og lærreder.

Selv om jeg ikke deltager i de faste aktiviteter, føler jeg mig hjemme i foreningen, og glæder mig over jeres fine kreationer og positive opbakning.

--Eva

Ingen kommentarer: